Platform over civiele techniek, ondergrondse infra, energie, bouwmaterieel & bouwmachines
Efficiënt werken op hoogte
EVL infrawerken is een relatief jonge speler in de markt en opgericht in 2019 door Erwin met zijn vrouw Lisette als drijvende kracht op de achtergrond.

Efficiënt werken op hoogte

Na een succesvolle samenwerking op de ring A2 bij ’s-Hertogenbosch en de A2/N2 bij Eindhoven, doet Heijmans ook voor de verbreding van de A1 een beroep op de expertise van EVL infrawerken. De veelzijdig specialist houdt zich bezig met ‘alles wat in de lucht hangt’, zoals de permanente bewegwijzering, de signalering en de openbare verlichting. 

De eerste inspanningen van EVL infrawerken op het A1-project dateren al van een tijdje geleden, begint directeur Erwin Verweij. “We werden ingeschakeld naar aanleiding van een calamiteit. Heijmans was bezig om het verkeer om te zetten. De desbetreffende onderaannemer kreeg het echter niet voor elkaar om de signalering om te zetten en de bekabeling aan te passen. Zodoende kregen wij op vrijdagavond om 23:45 uur het verzoek om bij te springen. Gezien de belangen hebben we daar direct gehoor aangegeven, zodat het verkeer diezelfde nacht nog omgezet kon worden.”  

EVL infrawerken is trots op het feit dat ze in relatief korte tijd het vertrouwen hebben gewonnen van zo’n gerenommeerde partij als Heijmans.

Betrouwbaar

EVL Infrawerken is gespecialiseerd in het realiseren van permanente bewegwijzering, bebording, bebakening, verlichting en tijdelijke verkeersmaatregelen. “Op de A1 verzorgen we onder meer het omhangen van de ANWB-bebording, de signalering en de montage van de verlichtingsarmaturen op de definitieve lichtmasten. Uiteraard verloopt alles gefaseerd en in goed overleg volgens de planning van Heijmans”, zegt Erwin. “We zijn er trots op dat we in relatief korte tijd het vertrouwen hebben gewonnen van zo’n gerenommeerde partij als Heijmans. Zo hebben we eerder al op de A2/N2 met onze autohoogwerkers ruim 1.800 verlichtingsarmaturen gemonteerd en zijn we iets verderop op de ring A2 bij ’s-Hertogenbosch bezig geweest met het monteren van de signalering en bebording. Het A1-project is daarop een mooi vervolg.”

EVL infrawerken verwacht in de toekomst dan ook steeds meer partnerships aan te gaan waarbij aannemers compleet worden ontzorgd.

Modern machinepark

EVL infrawerken is een relatief jonge speler in de markt en opgericht in 2019 door Erwin met zijn vrouw Lisette als drijvende kracht op de achtergrond. Erwin heeft een verleden als uitvoerder in de wereld van permanente bewegwijzering. “Op een gegeven moment heb ik de stap genomen om voor mezelf te beginnen.” En dat bleek al snel een succes. “De markt waarin we opereren is heel klein, het is ons kent ons. Na de aanschaf van de eerste autohoogwerker volgde al snel de tweede en derde. Nu zitten we in de overgangsfase waarin we de tweedehandsmachines die we toentertijd hebben aangeschaft versneld aan het vernieuwen zijn. Medio maart wordt de eerste nieuwe autohoogwerker geleverd en eind april een tweede, identieke machine, tevens de vijfde in ons wagenpark. We beschikken dus met recht over een jong en duurzaam wagenpark, waaronder ook nog drie bussen met open laadbak, twee minigravers en een bakwagen met autolaadkraan.”

Op de A1 verzorgt EVL infrawerken onder meer het omhangen van de ANWB-bebording, de signalering en de montage van de verlichtingsarmaturen op de definitieve lichtmasten.

Partnerships

Het brede machinepark maakt EVL infrawerken volledig zelfvoorzienend. “We werken nauw samen met het bedrijf van mijn broer, die vooral het grondwerk voor rekening neemt. Zodoende kunnen we een partij als Heijmans volledig ontzorgen. Onze medewerkers zijn ook allemaal breed inzetbaar. De ene dag zetten ze een staalstelling, de andere dag een mast en de avond erop komt diezelfde persoon met de autohoogwerker om de bebording of verlichtingsarmaturen te monteren.” Behalve voor Heijmans is EVL infrawerken ook regelmatig actief voor de andere grote infra-aannemers in ons land. “We zijn de meest gespecialiseerde onderaannemer in dit specifieke vakgebied.” Erwin verwacht in de toekomst dan ook steeds meer partnerships aan te gaan waarbij aannemers compleet worden ontzorgd.  

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.