Platform over civiele techniek, ondergrondse infra, energie, bouwmaterieel & bouwmachines
‘Wij staan al 20 jaar garant voor een veilige verkeersdoorstroming’
Brink Verkeer is een vaste relatie van Heijmans.

‘Wij staan al 20 jaar garant voor een veilige verkeersdoorstroming’

We leveren geen materialen, we bouwen niet, maar zonder onze aanwezigheid kan de veiligheidssituatie op bepaalde facetten ernstig onder druk komen te staan. Op het A1-project staan onze beroepsmatige verkeersregelaars garant voor een veilige verkeersdoorstroming voor zowel de wegwerkers, weggebruikers als omstanders. Dat zegt Kees van Opdorp, Managing Partner van Brink Verkeer, een multidisciplinaire speler in de verkeersmarkt met een geheel eigen filosofie. 

Twintig jaar geleden is de oprichter Rudi van den Brink letterlijk gestart vanaf de keukentafel in Putten en is Brink Verkeer uitgegroeid tot een gerenommeerde speler in de verkeersmarkt met inmiddels drie vestigingen verspreid over het land. “Vanuit onze vestiging in Amersfoort zitten we letterlijk boven op de A1”, zegt Kees. “We staan in de infra bekend om het leveren van beroepsmatige verkeersregelaars, maar kunnen ook verkeersmaterialen plaatsen met eigen BRL-monteurs en hebben zelfs een divisie die verkeersborden verzorgt. Al is dat laatste geen kernactiviteit, maar meer een extra serviceproduct. Daarnaast worden onze mensen regelmatig ingezet bij evenementen door het hele land, als verkeersregelaar, evenementenregelaar of gastheer. Zo bieden we ons personeel een mooie afwisseling.”

De verkeersregelaars van Brink Verkeer zijn vooral bezig met het bewaken van de op- en afritten voor een veilige doorstroming van de in- en uitvoerlogistiek tussen de bouwplaats en de regionale wegen.

Actief en Betrouwbaar

Van A naar Beter staat bij Brink Verkeer voor Actief en Betrouwbaar. “Onze opdrachtgevers verwachten geen hersenchirurgen, maar wel proactieve, betrouwbare en correcte mensen die prettig zijn in de omgang”, vindt Kees. “Onze mensen hebben niet alleen de best mogelijk opleiding tot landelijk verkeersregelaar genoten, maar volgen regelmatig de nodige trainingen op het gebied van omgangsvormen. Dat vinden we belangrijk en wordt gewaardeerd.” Brink Verkeer is dan ook een vaste relatie van Heijmans. “We hebben al jarenlang een goede band met Heijmans en zijn heel trots dat we voor zo’n toonaangevende speler mogen werken. Dat straalt ook af op ons gemotiveerde personeel.” Kees heeft niet de ambitie om de grootste te worden, maar wel kwalitatief de beste partij te blijven én voor het personeel een lonkend toekomstperspectief te bieden.

Bewaken van de in- en uitvoerlogistiek

Brink Verkeer staat op en rond de A1 garant voor een veilige verkeersdoorstroming. “We laten ons in het voortraject graag goed informeren, zodat we weten wat van ons verwacht wordt en we daar op een passende wijze invulling aan kunnen geven”, legt Kees uit. “Onze verkeersregelaars zijn vooral bezig met het bewaken van de op- en afritten voor een veilige doorstroming van de in- en uitvoerlogistiek tussen de bouwplaats en de regionale wegen. En die dynamiek is de laatste jaren alleen maar toegenomen met de populariteit van elektrische steps en fietsen die ‘uit het niets’ met relatief hoge snelheid in de dode hoek van een vrachtwagen opduiken. Onze mensen bewaken die veiligheid.”

Snel schakelen

Brink Verkeer heeft ruim 70 medewerkers op de payroll met fulltime arbeidscontracten en daarnaast nog een grote flexibele schil. “We zijn zodanig georganiseerd dat we een uitvoerend kader hebben met teamleiders erboven. Opdrachtgevers hebben altijd een vast aanspreekpunt. En dat is ook wel nodig, want onze planning is een levendig document. We kunnen snel schakelen en direct mensen leveren als er bijvoorbeeld ergens een slagboom wordt uitgereden. Daarnaast doen we aan ‘voordenken’, waarbij we vaste diensten invullen met medewerkers die elkaar inleren op een project, zodat Heijmans in dit geval altijd gegarandeerd is van een veilige verkeersdoorstroming.”  

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.