Topcon werkt continu aan het verbeteren van haar producten en diensten, met als doel om u productiever en efficiënter te laten werken. Omdat u gebruik maakt van onze Sitelink3D en/of Support Desk services die gekoppeld is aan uw machinebesturingssysteem, ontvangt u deze brief.
Tot op heden was Sitelink3D en Support Desk V1 een abonnement dienst. Door het kopen van een jaarabonnement kreeg de gebruiker de bijbehorende diensten die binnen het abonnement passen. Met ingang van 1 juli 2021 gaat dit veranderen en wordt Sitelink3D en Support Desk V1 uitgefaseerd en gaan we over naar Versie 2. Sitelink3D en Support Desk V1 zal dus binnenkort NIET meer werken.Het verschil met de Sitelink3D en Support Desk V1 is dat wij gebruik gaan maken van een andere afrekenmodule: Betalen naar gebruik. Waarom zou u willen betalen als u geen gebruik maakt van de dienst?
Sitelink3D en Support Desk V2 werken op basis van service points. Voor uw eigen Topcon account, koopt u Service points in bundels van 500, 5000 of 25000. Wanneer u gebruik maakt van uw machinebesturingsysteem (eventueel met bijbehorende simkaart), betaalt u met service points. Dus zodra u start met het gebruik van uw GPS-set worden er servicepunten afgehaald van het saldo wat is ingekocht. De gebruikssessie gaat per dag. Het gebruik is inclusief een eventuele simkaart en de service points zijn onbeperkt geldig.
Omdat er verschillende mogelijkheden zijn voor u als klant, is het noodzakelijk om uw accountmanager om advies te vragen. Zodra u weet wat u wilt, kunt u Service points gaan inkopen. Dit kan ook via een mail naar [email protected] . Doe dit voor 30 juni 2021. Voordat u gaat bestellen kunt u hier uw account aanmaken, uw producten registreren en het vervolg van het stappenplan inzien, dit is onderdeel van het inkoopproces. Het online aankopen van Service points is op dit moment nog NIET mogelijk, u ontvangt dus gewoon een factuur van ons voor de ingekochte Service points.
Support desk
Als u in het verleden geen simkaart, Support Desk of Sitelink3D abonnement bij Topcon hebt gekocht, dan heeft u in principe geen gebruik kunnen maken van onze ‘Hulp op afstand’ service. Echter, wij hebben in het verleden wel eens gebruikers geholpen als ‘goodwill’. Met de invoering van het nieuwe afrekensysteem is dit niet meer mogelijk en kunnen wij niet meer op afstand met u mee kijken en actie ondernemen. Indien u wel graag die extra ‘hulp op afstand’ wilt, neem dan contact op met uw accountmanager om te informeren naar de mogelijkheden.
We gaan ervan uit dat u voldoende bent geïnformeerd over het nieuwe platform, maar begrijpen het zeker als er nog vragen zijn. U kunt hiervoor contact opnemen met uw accountmanager of met onze Support afdeling, telefonisch bereikbaar via 033-2992939.
Neem dan rechtstreeks contact op met Topcon Positioning Netherlands.
Contact opnemen