Platform over civiele techniek & infrastructuur
‘X marks the spot!’

‘X marks the spot!’

Normaal gesproken wordt met bovenstaande uitspraak de plek aangeduid op een kaart, waar een schat begraven ligt. Bij marXact is het niet anders, daar wordt meetapparatuur ontwikkeld waarmee feilloos een positie in het veld wordt gemeten, waarna deze in een handomdraai via de Cloud gedeeld kan worden met de tekenkamer op kantoor. marXact heeft met de UNI een krachtige oplossing in handen voor iedereen die zelf wil meten, tegen een aantrekkelijke prijs.

Het is geen wonder dat de UNI en alle accessoires en software die daarbij horen gretig aftrek vindt binnen de GWW-sector. Het digitaliseringsproces binnen de gehele infra wordt daarmee op een laagdrempelige manier versneld. Tommy van der Heijden, founder van marXact, ziet om die reden zijn bedrijf explosief groeien. Om dit succes om te zetten in een stabiele, stijgende lijn kan marXact extra mankracht gebruiken. Wij vragen hem wat werken binnen het marXact team zo bijzonder maakt.

DE ‘X’ MARKEERT TWEE WERKPLEKKEN

“Om met de deur in huis te vallen: we hebben twee mooie vacatures op dit moment”, opent Van der Heijden het gesprek. “We zoeken een support engineer en een online marketeer. Deze personen gaan deel uitmaken van ons team als 9e en 10e collega.” marXact staat bekend als een jong en gezellig bedrijf, met een open structuur, zowel intern als extern. Van der Heijden schetst de werksituatie als volgt: “We zijn een broeinest van ideeën. Niet alleen onze werkruimte is fysiek open, ook de manier waarop we samenwerken is dat. Je kunt bij ons je ei kwijt, je kunt alles zeggen en heb je een idee, dan ventileer je dat. Daar doen we serieus iets mee. Op die manieren stimuleren we elkaar om voortdurend te blijven nadenken over dingen die beter kunnen, over nieuwe oplossingen. Heel relaxed, het is net een speeltuin voor grote mensen.”

MOOIE DYNAMIEK TUSSEN DEVELOPMENT, SALES EN MARKETING

Er is bij marXact dus veel ruimte voor eigen inbreng. Wel draagt iedereen een eigen verantwoordelijkheid. “We werken heel dynamisch en passend binnen de huidige opvattingen over het nieuwe werken. Natuurlijk zijn er ideale kantoortijden, waarbinnen je elkaar makkelijk live kunt spreken tijdens het werken. Binnen gestelde kaders heb je echter vrijheid om je eigen tijd in te delen, zolang je maar je doelstellingen haalt. Er heerst een mooie dynamiek tussen development, sales en marketing, waarbij ideeën die geopperd worden multidisciplinair mogen zijn. We zitten niet op eilandjes.”

LAAT GEWOON ZIEN WAT JE KUNT

Gevraagd naar de opleidingen die voor beide functies gevraagd worden, antwoordt Van der Heijden met een glimlach: “Dat maakt ons niet veel uit, als je ons kunt overtuigen van je capaciteiten. Laat zien wat je kunt, deel je successen met ons. Het juiste karakter en de juiste attitude, daar zijn we gevoelig voor. Je werk is tenslotte ook niet vastomlijnd hier. Een developer gaat gewoon mee naar klanten of naar een beurs en een salesmedewerker kun je in het veld aantreffen om testen uit te voeren.”

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.