Platform over civiele techniek & infrastructuur
Bouwmat

Goede en snelle service voor een zo laag mogelijke total cost of ownership

Wanneer je topmerken levert en daar engineering- en testkwaliteiten aan toevoegt, ben je verzekerd van de hoogst betrouwbare apparatuur op basis van duurzame technologie.

Foto-1—Vertrouwen-in-kwaliteit-van-onze-service
Vertrouwen in kwaliteit van onze service.

Tekst | Tekst | Susan Peek Beeld | Sandfirden Technics

21 december 2020 Leestijd 3 minuten

Deel dit artikel

Wanneer je topmerken levert en daar engineering- en testkwaliteiten aan toevoegt, ben je verzekerd van de hoogst betrouwbare apparatuur op basis van duurzame technologie. Sandfirden Technics levert Scania en Agco diesel- en gasmotoren en -generatorsets en hoogwaardige Thordon lagers voor zowel maritiem, hydro en pompindustrie. Het doel, -door middel van een transparant en prettig proces een zo laag mogelijke total cost of ownership te realiseren voor de klant staat of valt bij een goede serviceverlening. En dát zit bij Sandfirden wel goed!

Tech Support 

Gunnar Hoting, hoofd service en garantie bij Sandfirden Technics: “Onze producten doen wat ze moeten doen en blijven dat doen. Omdat ze duurzaam en betrouwbaar zijn, net als onze service. Wij merken dat Tech Support een groot verschil maakt voor klanten. Het begint allemaal met goede kennis en kunde. Uiteraard van de techniek, maar ook van de processen van de klant. Onze serviceafdeling blijft de kennis en kunde voortdurend vergaren, versterken en verbeteren. Kennisoverdracht in diverse vormen en van diverse specialismen zorgt voor optimalisatie van onze service. Ook de korte lijntjes met leveranciers zijn een pré. Zo geeft onze R&D-afdeling feedback aan de leveranciers vanuit de opgedane ervaringen in ‘het veld’, zodat producten en processen nóg verder geoptimaliseerd kunnen worden.”

Een goed begin is het halve werk

“Nieuwe motoren hebben nabehandelingssystemen die het installatieproces complexer maken: er wordt immers meer gebouwd dan alleen een motor. Omdat klanten de installatie soms deels zelf uitvoeren, is de controle van juist inbouwen erg belangrijk. Daarom nemen onze servicespecialisten al bij de overgang van projectfase naar inbouw contact op met de klant. Wij hebben een enorme hoeveelheid expertise paraat op het gebied van inbedrijfstelling en via remote service kunnen we zelfs meekijken met de klant.” Automatisering draagt bij aan de kwaliteit en snelheid van de werkvoorbereiding. Ook het delen van de rapportages op een snellere en eenvoudigere manier maakt een verschil in de reactietijd naar een oplossing. “Snelheid en transparantie zijn ongekend belangrijke factoren in het proces om een zo laag mogelijke cost of ownership te realiseren voor de klant.” Sandfirden Technics verleent internationaal uitstekende service. “Onze monteurs komen over de hele wereld, vanwege het vertrouwen in kwaliteit en de snelheid van onze service én de beschikbaarheid van een uitgebreid assortiment reserveonderdelen in ons magazijn”, besluit Hoting.

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

louwers mediagroep
  • Z&R

    Z&R

    Platform over zon- en daglichtregulering, rolluiken, terrasoverkappingen en afsluitingen

    Naar website
  • Profiel

    Profiel

    Platform over raam-, deur-, kozijntechniek, hang- en sluitwerk, dak- en geveltechniek, veiligheid

    Naar website
  • I&L

    Instore & Livecomm

    Platform over beurzen, retail & online business

    Naar website
  • I&B

    Installatie & Bouw

    Platform over installatietechniek, klimaatbeheersing en elektriciteit

    Naar website
  • B&S

    Beton & Staalbouw

    Platform over beton en staal in de bouw

    Naar website
  • Gevelbouw

    Gevelbouw

    Platform over gevels, glas & daken

    Naar website
  • badz

    Bouwen aan de Zorg

    Platform over bouw en ontwikkeling in de zorg in Vlaanderen en Nederland

    Naar website
  • mediagroeplogo

    Binnenwerk

    Platform voor de interieurbouwbranche

    Naar website
0%