Platform over civiele techniek, ondergrondse infra, energie, bouwmateriaal & bouwmachines
Ga off-the-road met Heuver tijdens Bauma 2019

Ga off-the-road met Heuver tijdens Bauma 2019

Voorraad en full-service kenmerken Heuver

Heuver biedt een virtuele blik in haar gigantische voorraad tijdens Bauma 2019 van 8 tot en met 14 april in München (standnummer A6.132). Dé kans voor grondverzetbedrijven om kennis te maken met de kracht van de bandenspecialist: snelle levering van de juiste banden voor elke OTR-toepassing.

En Heuver doet méér, vertelt productmanager Bert van ‘t Holt: “We maken ook zelf de velgen en leveren de banden gemonteerd op de velg of monteren de banden op locatie. En gebruikte banden nemen we weer in.” Daarmee is Heuver de enige bandengroothandel in de grondverzetbranche die full-service op dit level biedt. “Op de stand laten we onze gigantische voorraad zien”, aldus Van ‘t Holt. “Hoe we dat doen op 18 m2? Dat is nou precies wat ons kenmerkt: als OTR-specialisten denken we buiten de gebaande paden. Ik zou zeggen, kom naar onze stand en aanschouw het met eigen ogen én de speciale VR-bril die u van ons krijgt. ”

Langskomen tijdens de Bauma en een gesprek aanknopen met de specialisten zelf, dat past heel goed bij de werkwijze van Heuver. Persoonlijk contact is namelijk essentieel om advies op maat te geven. Elke inzet is weer uniek en vraagt om een maatwerk oplossing. Goed om te weten: omdat Heuver ook gebruikte banden inneemt, is het mogelijk om een enkele band met een specifiek profiel en exact de juiste resterende profieldiepte te leveren. Om het persoonlijke contact te waarborgen heeft elke klant bij Heuver een vaste contactpersoon, zowel in binnen- als buitendienst. En met 12 talen in huis kan elke klant in z’n eigen taal terecht.

Mensen die al bekend zijn met Heuver zullen op de beurs overigens ook zien dat het bedrijf vanaf april een nieuwe look heeft. “Geen grote make-over”, vertelt directeur Bertus Heuver, “We blijven een nuchter familiebedrijf. Mijn vader, Mans Heuver, heeft nog steeds een symbolische plek in ons logo. Daarmee willen we uitdragen dat de missie waarmee hij in 1966 begon, namelijk de beste service bieden, nog steeds in ons DNA zit.”

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.