Platform over civiele techniek, ondergrondse infra, energie, bouwmaterieel & bouwmachines

Archieven

Junior verkeerskundige

bedrijvenindex logo_BUKO
Lees het gehele artikel

Veiligheid is cruciaal. Altijd. Daarom werken we bij BUKO Infrasupport onder andere met verkeersregelinstallaties (VRI). Samen met onze adviseurs denk jij mee over de inzet van VRI’s. Jij maakt de vertaling van het plan naar de praktijk en gaat creatief om met beperkende situaties.

GEEN DAG IS HETZELFDE

Gisterochtend stond je om 5.00 uur op locatie om een VRI in werking te stellen. Vandaag start jij je werkdag om 8.30 vanuit huis en open jij je e-mail. Een projectleider stuurt informatie over een nieuw project. Hij vraagt advies over de plaatsing van een VRI. Je overlegt met je directe collega’s en samen bepalen jullie het plan. Je schrijft in overleg met de wegbeheerder een applicatie en implementeert en test deze vervolgens in een automaat. Ondertussen is je telefoon al gegaan. Een collega van een andere vestiging is gebeld door een klant. De klant vraagt of de verkeersmaatregelen waar een VRI onderdeel van is vanavond al gedemonteerd kunnen worden in plaats van morgenochtend. Je overlegt met je collega’s van de afdeling Dynamisch Verkeersmanagement en gelukkig is de benodigde capaciteit beschikbaar, dit koppel je terug aan je collega. Na de lunch vertrek je naar een projectlocatie van een nieuwe klant om de plaatsing van een VRI te controleren. Uit jouw controle blijkt dat de VRI juist is geplaatst en de instellingen in het door jou geschreven programma passen bij het verkeersbeeld. Op de terugweg ga je langs bij de werkplaats om te kijken hoe het staat met de ontwikkeling van onze eigen VRI’s. Eenmaal in de auto onderweg naar huis krijg je een telefoontje van een klant dat dat er bij een VRI een doorstromingsprobleem ontstaat. Gelukkig ligt het op je route. Je past een instelling aan en controleert of de situatie nu beter doorstroomt. Eenmaal thuis check je de mail nog even zodat je weet wat je morgenochtend te wachten staat.

DIT IS ECHT BUKO

Deze eigenschappen heb jij

  • Je hebt kennis op het gebied van Verkeerstechniek & Dynamisch Verkeersmanagement
  • Je bouwt graag mee aan de groei van ons bedrijf
  • Je hebt de drive om jezelf te verbeteren en te ontwikkelen

En deze niet

  • Je hebt graag elke dag hetzelfde te doen
  • Je hebt liever geen verantwoordelijkheden
  • Je werkt graag alleen

PA­PIE­REN

Je hebt HBO werk- en denkniveau.

Je hebt een relevante afgeronde opleiding in de richting van Verkeerskunde, Verkeerstechniek of soortgelijk.

Je staat aan het begin van je carrière. Heb je al wat werkervaring in een soortgelijke functie, dan is dat mooi meegenomen.

Je hebt enige ervaring met VRI techniek of soortgelijk.

AR­BEIDS­VOOR­WAAR­DEN

Vrije tijd.
Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.

Goed geregeld.
Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij onze pensioenregeling bij Nationale Nederlanden.

Beloning.
Wij bieden een goed salaris dat is gebaseerd op jouw kennis en ervaring.
Verder krijg je een auto van de zaak, een laptop en mobiele telefoon.

Goed werkgeverschap.
Uit het laatste medewerkers onderzoek blijkt dat 73% ons aanbeveelt als werkgever. Daar zijn we erg trots op!

WAT WIJ NOG MEER BIE­DEN

Een warm ontvangst en een gedegen inwerkperiode.

Met behulp van ons Leermanagement systeem bieden we je alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Een zelfstandige functie dus met ruimte voor groei.

Een uitdagende werkplek met betrokken medewerkers bij een groeiend bedrijf.

Modern materiaal, informele werksfeer en regelmatig taart bij de koffie.

JIJ BENT MET IEDEREEN IN CONTACT

Je adviseert in projectgroepen en denkt mee over de verkeersveiligheid. Je bent klantgericht, omgevingsbewust, oplossingsgericht en gaat graag aan de slag met de inhoud van projecten en uitvoering. Je bent bekend met projectmatig (samen-)werken en maakt snel de vertaling naar de praktijk.

SOLLICITEREN DOE JE OP JOUW MANIER

Je kunt online solliciteren of ons bellen: 030-30 31 309.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Infrasupport Dynamisch Verkeersmanagement past.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en niet in behandeling genomen.

KAM coördinator amsterdam-beverwijk-utrecht

bedrijvenindex logo_BUKO
Lees het gehele artikel

Ons KAM team zoekt versterking! Ter uitbreiding zijn we op zoek naar een KAM Coördinator in de regio Noordwest.

JIJ STAAT VOOR VEILIGHEID

Op dit moment werkt ons KAM team vanuit het hoofdkantoor voor onze 14 locaties door Nederland. In twee regio’s willen we een KAM Coördinator aanstellen die focus heeft op de regio en ook nauw samenwerkt met het landelijke KAM team en andere collega’s. Jouw leidinggevende is de Regiomanager en functioneel wordt je aangestuurd door onze KAM Manager.

Het gaat om een uitdagende functie met veel variatie, waarin naast een aantal vaste taken, veel ruimte is voor eigen initiatief. Onze organisatie kenmerkt zich door een dynamische omgeving. Daar haal jij juist plezier uit! Jij ondersteunt de Regiomanager en Operationeel Manager. Dat doe je door hen te voorzien van de juiste informatie en documentatie. Maar jij zorgt er ook samen met hen voor dat alle KAM-meldingen met de melder zijn gepakt en er passende maatregelen worden getroffen.

SAMEN STERK

Kun jij draagvlak creëren bij je collega’s wanneer het gaat om kwaliteit, veiligheid en milieu?

In de rol van KAM Coördinator zorg jij ervoor, dat alle collega’s in jouw regio hun werk veilig kunnen uitvoeren. Jij bent ervoor verantwoordelijk dat er volgens de hoogste kwaliteits- en veiligheidsstandaarden gewerkt wordt.

Voor deze functie zijn we op zoek naar een collega die creatief, analytisch en administratief goed onderlegd is en met plezier aan het werk gaat. Aantoonbare ervaring met KAM is belangrijk. Net als ervaring met het werken met Microsoft Office. In een handomdraai heb jij een presentatie in elkaar gezet.

De juiste persoonlijkheid en motivatie staan voorop. Een dienstverlenende en flexibele instelling vinden wij belangrijk.

Daarnaast werk je netjes, zorgvuldig en nauwkeurig. Je gaat goed om met vertrouwelijke informatie en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

EEN GREEP UIT JE TAKENPAKKET

Deze eigenschappen heb jij als KAM Coördinator Amsterdam-Beverwijk-Utrecht

  • je zorgt voor de begeleiding externe audits en uitvoering van interne audits;
  • het opvolgen en registreren van ongevalsmeldingen en het (deels) uitvoeren van ongevalsonderzoeken;
  • het beheren en opstellen van handboeken, procedures en documentatie;
  • het opstellen van veiligheidsinstructies, digitale en fysieke toolboxmeetings;
  • het geven van veiligheidsmeetings en/of fysieke toolboxmeetings;
  • je voert controles uit op het gebied van gereedschappen, werkplekken, materiaal en VCA/RI&E, of laat deze uitvoeren;
  • als KAM-coördinator instrueer je collega’s aangaande de verschillende managementsystemen;
  • het analytisch beoordelen van informatie, het schrijven van verbeterplannen en/of het begeleiden van verbetertrajecten;
  • het motiveren en coachen van jouw collega’s om een zuinige en veilige rijstijl te hanteren;
    je neemt diverse vraagstukken op het gebied van KAM onder de loep en handelt deze af.

PA­PIE­REN

Je beschikt over minimaal MBO 4 werk- en denkniveau.
Je beschikt over een diploma MVK of soortgelijk.
Je hebt ervaring in een KAM-gerelateerde functie.

Je bent bij voorkeur op zoek naar een baan voor 40 uur per week, maar 32 uur is bespreekbaar.
Je beschikt over goede digitale vaardigheden en kunt goed uit de voeten met het MS office pakket.

AR­BEIDS­VOOR­WAAR­DEN

Beloning en vergoeding
We doen een aanbod dat past bij jouw ervaring.
Je ontvangt een reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer.

Faciliteiten
Een telefoon, laptop en auto van de zaak horen bij deze functie van KAM Coördinator

Vrije tijd.
Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek. Dit wordt naar rato verrekend als je minder uur werkt.

Contract
Het eerste contract is voor de duur van 7 maanden, inclusief een maand proeftijd. Bij gebleken geschiktheid zetten we dit om in een contract voor onbepaalde tijd.

Vitaliteit
Aandacht voor vitaliteit en balans. Elke week vers fruit op je werkplek en kom jij bijvoorbeeld graag op de fiets naar je werk? Maak dan gebruik van ons fietsplan.

WAT WIJ NOG MEER BIE­DEN

Een warm ontvangst en een gedegen inwerkperiode. Je zal deels in de regio en deels vanuit ons hoofdkantoor in Barendrecht worden ingewerkt.

Veiligheid is het allerbelangrijkste. Altijd. Wij werken veilig of niet. We maken onveilig gedrag bespreekbaar.

Uit het laatste medewerkers onderzoek blijkt dat 76% ons aanbeveelt als werkgever. Op tevredenheid geven ze ons een 8,0. Daar zijn we enorm trots op!

Een uitdagende werkplek met betrokken medewerkers bij een groeiend bedrijf. Met regelmatig taart bij de koffie.

We werken hard maar maken ook tijd voor ontspanning en gezelligheid. Leuke en gezellige personeelsuitjes, borrels en jaarlijks een knallend feest.

SAMEN ONDERWEG NAAR VEILIGHEID

Dat is wat jij elke dag samen met jouw team aan het doen bent. Jouw collega’s leveren namelijk dagelijks een belangrijke bijdrage aan de veiligheid van weggebruikers en wegwerkers in heel Nederland. Een veilige omgeving begint bij het creëren van veilige en milieu verantwoorde arbeidsomstandigheden voor onze medewerkers zelf waardoor zij en derden niet onnodig worden blootgesteld aan onaanvaardbare risico’s. Daarom voeren wij een actief beleid en streven wij naar continue verbetering op het gebied van kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu.

Kennismaken met KAM binnen BUKO is kennismaken met:

Onze missie, visie en strategische pijlers. Hier staan en gaan we namelijk voor: https://www.bukoinfrasupport.nl/over-ons/

Onze 3B’s en gedragsregels. Dit is ons KAM-beleid: https://www.bukoinfrasupport.nl/veilig-werken/

SOLLICITEREN DOE JE OP JOUW MANIER

Je kunt online solliciteren of ons bellen: 088-0188018.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Infrasupport Beverwijk past.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en niet in behandeling genomen.

Planner

bedrijvenindex logo_BUKO
Lees het gehele artikel

Jij houdt het overzicht en weet ons werk efficiënt te plannen. Je steekt graag je handen uit de mouwen en communiceert direct en gemakkelijk. Bij jou weet je waar je aan toe bent.

JIJ HEBT ALLES ONDER CONTROLE

Als Planner ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van onze dagelijkse werkzaamheden. Vanaf jouw standplaats in Amsterdam plan je onze Vakmannen efficiënt in. Jij hebt alles onder controle. Je weet wie wanneer vrij is en welke mannen en materieel ingezet kunnen worden. Je bent een duizendpoot die met gemak kan schakelen tussen verschillende taken en ritten. Je beschikt over een helikopterview en bent in staat om te allen tijde het overzicht te behouden. Je staat continu in contact met de buitenploegen. Met jouw sociale skills weet jij effectief te communiceren met je collega’s.

In deze rol is het van belang dat je je niet van de wijs laat brengen door de hectiek van de dag. Je bent in staat om snel te reageren op onverwachte situaties en de juiste beslissingen te nemen.

WE DOEN HET SAMEN

Je rapporteert aan de Operationeel Manager. En je hebt dagelijks contact met onze Vakmannen, collega’s op de werf en op kantoor. Met jouw enthousiasme lig je goed in het team en snap je dat we het samen doen. Je hebt een eigen mening en blijft kritisch.

VRIJ­HEID IN JE WERK

Zelf oplossingen zoeken en initiatieven nemen. Die vrijheid is een groot goed bij BUKO. Het past bij het hoge verantwoordelijkheidsgevoel dat we allemaal hebben. Zeker in de rol van Planner is dit een belangrijke eigenschap.

Je beschikt over minimaal MBO werk-, en denkniveau en je hebt enkele jaren relevante werkervaring, bij voorkeur in een soortgelijke branche.

Je bent woonachtig in de regio van Amsterdam of Amstelveen

Je beschikt over goede computervaardigheden

Wij werken met het Track plansysteem, enige kennis hiervan is een pré.

AR­BEIDS­VOOR­WAAR­DEN

We bieden je natuurlijk een salaris 😊. We doen een aanbod dat past bij jouw ervaring.

Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.

Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij onze pensioenregeling bij Nationale Nederlanden. Wij betalen de helft van de premie.

WAT WIJ NOG MEER BIE­DEN

Een veilige werkplek bij een familiebedrijf.

Modern materiaal en goede faciliteiten.

Personeelsuitjes en een knallend eindejaarsfeest. En regelmatig taart bij de koffie.

Goed werkgeverschap. Uit het laatste medewerkers onderzoek blijkt dat 83% ons aanbeveelt als werkgever. Op tevredenheid geven ze ons een 8,2. Daar zijn we enorm trots op!

Lekker vitaal. Elke week vers fruit op je werkplek en de mogelijkheid om deel te nemen aan ons fietsplan.

WE DOEN HET SAMEN

Je rapporteert aan de Operationeel Manager. En je hebt dagelijks contact met onze Vakmannen, collega’s op de werf en op kantoor. Met jouw enthousiasme lig je goed in het team en snap je dat we het samen doen. Je hebt een eigen mening en blijft kritisch.

SOLLICITEREN DOE JE OP JOUW MANIER

Je kunt online solliciteren of ons bellen: 088 – 01 88 018.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Infrasupport Amsterdam past.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en niet in behandeling genomen.

Commercieel medewerker verkeersmaatregelen

bedrijvenindex logo_BUKO
Lees het gehele artikel

Als Commercieel medewerker (ook wel Projectcoördinator genoemd) ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten, van advies tot evaluatie. Samen met je collega’s realiseer je verkeersplannen voor bijvoorbeeld evenementen of bij wegwerkzaamheden. Dankzij jouw helicopterview lukt het jou als geen ander om het overzicht te bewaren en prioriteiten te stellen in de dynamische wereld van de verkeersmaatregelen.

JIJ REGELT HET ALLEMAAL

Bij BUKO Infrasupport zoeken we een Projectcoördinator (commercieel medewerker). Als Projectcoördinator adviseer je klanten over de inzet van tijdelijke verkeersmaatregelen. Je denkt mee, stelt offertes op, laat verkeersplannen maken, vraagt vergunningen aan en voert orders in. Lange termijn relaties vormen voor jou de basis. Je hebt veel contact met stakeholders zoals gemeenten en provincies. Samen met je collega’s en de projectleiders ben je verantwoordelijk voor het gehele proces; kwaliteit, planning en financiële bewaking.

JIJ STAAT JE MANNETJE

Je begint je werkdag met een kop koffie en scant je mailbox en takenlijst voor vandaag. Om 08:30 ga je in overleg met de tekenaars. Je moet vandaag namelijk een verkeersplan afprijzen voor een goede relatie. Om 10:00 is het tijd voor een kop koffie met je collega’s en neem je de laatste gebeurtenissen door. Na de koffie prijs je het verkeersplan af, om vervolgens om 11:00 naar je afspraak buiten de deur te gaan om een nieuw project te bespreken. Na deze afspraak rij je langs een lopend project. Komt goed uit want de uitvoerder ter plaatse heeft nog wat van je nodig. Eenmaal terug op kantoor controleer je je mailbox en stel je prioriteiten voor de rest van de dag. Je moet nog wat orders invoeren en een offerte maken. Dit doe je samen met één van de projectondersteuners. Jullie zorgen dat de orders op tijd bij de collega’s van de montage- en belettering zijn om in productie te nemen. Het aanvragen van verkeersplannen, vergunningen bij de wegbeheerder en het afhandelen van een aantal telefoontjes vullen de rest van je werkdag. Om 16:55 wordt je gebeld voor een calamiteit die je samen met de uitvoerder, vakman en planner gaat oplossen. Dit is dan ook het laatste werk van de dag.

DIT BEN JIJ

Deze eigenschappen heb jij als Commercieel medewerker verkeersmaatregelen

  • Je toont initiatief en bent een enthousiaste doorzetter.
  • Je weet prioriteiten te stellen.
  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Je bent woonachtig in de regio Utrecht.

PA­PIE­REN

Je beschikt over tenminste MBO werk- en denkniveau.

Je hebt enkele jaren werkervaring, het liefst opgedaan in een soortgelijke functie of branche.

Je bent in het bezit van je rijbewijs B.

AR­BEIDS­VOOR­WAAR­DEN

We bieden je natuurlijk een salaris 😊.
Afhankelijk van jouw ervaring doen we een aanbod tussen €2900 en €3500.

Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.

Reiskostenvergoeding op basis van 0,21 cent per km.

Een aantrekkelijke jaarlijkse bonusregeling.

Een laptop en mobiele telefoon.

Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij onze pensioenregeling bij Nationale Nederlanden. Wij betalen de helft van de premie.

WAT WIJ NOG MEER BIE­DEN

Een warm ontvangst en een gedegen inwerkperiode.

Een zelfstandige functie in een sfeervol en hardwerkend team, met de mogelijkheid om door te groeien naar de functie van projectleider.

Met behulp van ons Leermanagement systeem bieden we je alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Ook bieden we je diverse opleidingsmogelijkheden en bekijken we per persoon wat nodig is. Een zelfstandige functie dus met ruimte voor groei.

Een uitdagende werkplek met betrokken medewerkers bij een groeiend bedrijf.

Modern materiaal, een fijne werklocatie, informele werksfeer en regelmatig taart bij de koffie.

JOUW TEAM

Samen met je collega’s realiseer je alle mogelijke tijdelijke verkeersmaatregelen. Bij projecten in grond-, weg- en waterbouw en tijdens evenementen dragen onze voorzieningen bij aan veiligheid en een optimale doorstroom, met zo min mogelijk overlast voor de omgeving. In onze verkeersplannen staan veiligheid, kwaliteit en milieubewustheid voor verkeersdeelnemers, wegwerkers en publiek altijd voorop. Na hard en veilig werken is er ook tijd voor ontspanning en gezelligheid. Karten, darten, BBQ en met elkaar wat drinken. Dat is ook BUKO. Hoe BUKO ben jij?

SOLLICITEREN DOE JE OP JOUW MANIER

Je kunt online solliciteren of ons bellen: 088-0188018.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Infrasupport Utrecht past.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en niet in behandeling genomen.

Werfmedewerker

bedrijvenindex logo_BUKO
Lees het gehele artikel

Je hebt net een bord gemonteerd en ontvangt de volgende bon met een nieuwe opdracht. Jij bent een echte aanpakker en weet wel om te gaan met een vol takenpakket, maar kan ook in de rustigere periodes werk verzetten.

JIJ HEBT EEN HEKEL AAN DUBBEL WERK

Weet jij van aanpakken en werk je secuur? Als Werfmedewerker ben je verantwoordelijk voor het monteren van de juiste bordencombinaties en het klaarzetten van afzetmaterialen voor de verhuur. Je werkt met de computer, snijdt letters en maakt teksten klaar. Bij het plakken van de borden controleer jij of er geen spelfouten of rare woorden ontstaan.

DIT IS ECHT BUKO

Deze eigenschappen heb jij als Werfmedewerker

  • communiceert in directe taal;
  • is van het opgeruimde soort;
  • staat klaar voor zijn collega’s;
  • gek op Fryske droege woarst.

PA­PIE­REN

Je hebt je VCA op zak.

Het is mooi als je in het bezit bent van je heftruckcertificaat.

Voor deze functie heb je geen vooropleiding of speciale werkervaring nodig.

AR­BEIDS­VOOR­WAAR­DEN

We bieden je natuurlijk een salaris 😊. We doen een aanbod dat past bij jouw leeftijd en ervaring.

Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.

Reiskostenvergoeding op basis van 0,23 cent per km.

Aantrekkelijke overwerkvergoeding en bonusregeling.

Bevalt het na 7 maanden van beide kanten goed? Dan krijg jij een contract voor onbepaalde tijd.

Lekker vitaal: vers fruit en een aantrekkelijke fietsregeling.

Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij onze pensioenregeling bij Nationale Nederlanden. Wij betalen de helft van de premie.

WAT WIJ VER­DER BIE­DEN

Een gezellige en veilige werkplek bij een groeiend bedrijf met een familiecultuur. We werken fijn samen, bȇst genȏch!

Medewerkers geven ons een 8,4 en maar liefst 89% beveelt ons aan als werkgever. Dat zijn cijfers waar we trots op zijn!

Modern materiaal, bedrijfskleding en PBM’s om mee te werken.

Personeelsuitjes, barbecues en een knallend eindejaarsfeest.

Je hebt toegang tot onze eigen leeromgeving. Daarmee zijn er verschillende manieren om jezelf te ontwikkelen. Ook is er altijd ruimte voor persoonlijke begeleiding op de werkvloer.

OPGERUIMD STAAT NETJES

Op de werf staat alles klaar voor de volgende rit. Daar zorg jij voor. Daarom komen je collega’s graag bij jou, jij hebt alles op orde. Ze zijn zo weer de weg op, met een wagen vol materiaal. Borden gestickerd, hekken gesorteerd, alles klopt. Je werkt zorgvuldig met belettering en montage en gaat ook zo met de werf om. Opgeruimd staat netjes.

SOLLICITEREN DOE JE OP JOUW MANIER

Je kunt online solliciteren of ons bellen: 088 – 01 88 018.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Infrasupport Drachten past.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en niet in behandeling genomen.

Projectleider tijdelijke verkeersmaatregelen

bedrijvenindex logo_BUKO
Lees het gehele artikel

Zet jij graag je schouders onder grote en middelgrote projecten? Heb je ervaring met projectmatig werken binnen een vergelijkbare branche en ben je bekend in de regio Zuidoost? Dan ben jij de projectleider die wij zoeken. Solliciteer dan direct.

JIJ ZET JE SCHOUDERS ERONDER

Binnen BUKO Infrasupport zoeken we een Projectleider met een paar jaar ervaring in een soortgelijke rol èn het liefst met ervaring in de tijdelijke verkeersmaatregelen. Jij kan goed organiseren, zowel in je eigen werk als met onze klanten. Jij geeft sturing en zet je schouders onder lopende projecten. Ook weet jij op een prettige manier de huidige dienstverlening verder uit te bouwen. Je bent resultaatgericht, je ziet en benut kansen in de markt. Lange termijn relaties vormen ook voor jou de basis. Je bent steeds in contact met stakeholders en woont vergaderingen bij.

Als Projectleider adviseer je opdrachtgevers over de toepassing en mogelijkheden van onze verkeersvoorzieningen, laat je verkeersplannen maken en offertes opstellen. Je coördineert en/of verzorgt de werkvoorbereiding en afhandeling van binnengekomen opdrachten. Je bent verantwoordelijk voor het gehele proces; kwaliteit, planning en financiële bewaking. Daarnaast onderhoud je intensief contact met strategische klantrelaties. Kortom je bent het aanspreekpunt voor de klant van advies tot evaluatie.

DIT BEN JIJ

Deze eigenschappen heb jij als Projectleider Tijdelijke Verkeersmaatregelen

  • Je bent gesprekspartner op verschillende niveaus.
  • Je toont initiatief en bent een enthousiaste doorzetter.
  • Je hebt een aantal jaar relevante werkervaring.
  • Je bent bekend in de regio Zuidoost.

JIJ KOMT JE AFSPRAKEN NA

Heb jij ook een hekel aan afspraken die niet worden nagekomen? Binnen onze principes vormt dit de basis voor een lange termijn relatie. Wij zijn BUKO Infrasupport, specialist op het gebied van tijdelijke verkeersvoorzieningen. Wij doen het samen. Samen met onze Planners, Tekenaars, Uitvoerders en Vakmannen klaren wij de klus. Als Projectleider werk je nauw met hen samen en heb je een spilfunctie. Collega’s en klanten weten je te vinden.

PA­PIE­REN

Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.

Je hebt al enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie, het liefst opgedaan in een soortgelijke branche.

AR­BEIDS­VOOR­WAAR­DEN

Beloning en vergoeding
We bieden je natuurlijk een salaris 😊. We doen een aanbod dat past bij jouw ervaring.
Extra goed verdienen dankzij onze aantrekkelijke bonusregeling.

Faciliteiten
Een telefoon en laptop van de zaak. Als je liever je eigen mobiele telefoon gebruikt, dan ontvang je hiervoor een financiële vergoeding.

Auto van de zaak
Een auto van de zaak of een mobiliteitsbudget ter compensatie van het gebruik van je eigen auto.

Vrije tijd
Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek. Dit wordt naar rato verrekend als je minder uur werkt.

Goed geregeld
Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij Nationale Nederlanden. Wij betalen de helft van je premie.

WAT WIJ NOG MEER BIE­DEN

Een warm ontvangst en een gedegen inwerkperiode.

We hebben per functie een duidelijk inwerkprogramma, waardoor je de organisatie goed leert kennen.

Veiligheid is het allerbelangrijkste. Altijd. Wij werken veilig of niet. We maken onveilig gedrag bespreekbaar.

We zien toe op veilig, schoon en nieuw materieel. Bij ons werk je met goed spul.

Goed werkgeverschap. Uit het laatste medewerkers onderzoek blijkt dat 75 % ons aanbeveelt als werkgever. Op tevredenheid geven ze ons een 7,7. Daar zijn we enorm trots op!

Een uitdagende werkplek met betrokken medewerkers bij een groeiend bedrijf.

We werken hard maar maken ook tijd voor ontspanning en gezelligheid. Leuke en gezellige personeelsuitjes, borrels en jaarlijks een knallend feest.

Modern materiaal, informele werksfeer met korte lijnen en regelmatig taart bij de koffie.

VEILIGHEID

Wij zijn BUKO Infrasupport, specialist op het gebied van tijdelijke verkeersvoorzieningen. Wij realiseren alle mogelijke wegafzettingen en -markeringen. Bij projecten in grond-, weg- en waterbouw en tijdens evenementen dragen onze voorzieningen bij aan veiligheid en een optimale doorstroom, met zo min mogelijk overlast voor de omgeving. In onze verkeersplannen staan veiligheid, kwaliteit en milieubewustheid voor verkeersdeelnemers, wegwerkers en publiek altijd voorop.

SOLLICITEREN DOE JE OP JOUW MANIER

Je kunt online solliciteren of ons bellen: 088-0188018.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Infrasupport Eindhoven past.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en niet in behandeling genomen.

Planner regio zuidwest

bedrijvenindex logo_BUKO
Lees het gehele artikel

Jij houdt het overzicht en weet ons werk efficiënt in te plannen. Je steekt graag je handen uit de mouwen en communiceert direct en gemakkelijk op verschillende lagen. Bij jou weet je waar je aan toe bent.


Jij hebt alles onder controle. Je weet wie wanneer vrij is en welke medewerkers en materialen ingezet kunnen worden. Van begin tot eind ben jij betrokken bij onze projecten. Jij staat continue in contact met de buitenploegen. Je schakelt snel en laat je niet van de wijs brengen door de hectiek van de dag. Jij kent de regio Rijnmond goed en je voelt jezelf hier ook als een vis in het water.

DIT IS ECHT BUKO

Deze eigenschappen heb jij als Planner regio Zuidwest

  • Je bent bekend in de regio Rijnmond
  • Je hebt overtuigingskracht
  • Je houdt van een uitdaging
  • Je bent stressbestendig

WE DOEN HET SAMEN

Als planner is het fijn als je affiniteit hebt met ons werkgebied; tijdelijke verkeersmaatregelen. Regelmatig zal je zelf oplossingen moeten bedenken en initiatief moeten nemen. Goede communicatie is dan doorslaggevend. Je haalt energie uit het contact met anderen; met onze chauffeurs en collega’s op de werf en kantoor. Met jouw enthousiasme lig je goed in het team en snap je dat we het samen doen.

VRIJ­HEID IN JE WERK

Zelf oplossingen zoeken en initiatieven nemen. Die vrijheid is een groot goed bij BUKO. Het past bij het hoge verantwoordelijkheidsgevoel dat we allemaal hebben. Zeker in de rol van Planner is dit een belangrijke eigenschap.

Verder beschik je over MBO werk- en denkniveau en heb je enkele jaren relevante werkervaring, bij voorkeur in een soortgelijke functie.

AR­BEIDS­VOOR­WAAR­DEN

Beloning en vergoeding
We doen een aanbod dat past bij jouw ervaring.
Extra goed verdienen dankzij onze aantrekkelijke bonusregeling.

Faciliteiten
Een telefoon en laptop van de zaak. Als je liever je eigen mobiele telefoon gebruikt, dan ontvang je hiervoor een financiële vergoeding.

Reiskostenvergoeding
Je ontvangt een reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer

Vrije tijd
Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek. Dit wordt naar rato verrekend als je minder uur werkt.

Goed geregeld
Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij Nationale Nederlanden. Wij betalen de helft van je premie. Verder bieden we je een aanvullende verzekering op het gebied van (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid.

Vitaliteit
Aandacht voor vitaliteit en balans. Elke week vers fruit op je werkplek, er is ruimte voor sportieve initiatieven en we hebben aandacht voor jouw persoonlijke situatie. En kom jij bijvoorbeeld graag op de fiets naar je werk? Maak dan gebruik van ons fietsplan.

Contract
Het eerste contract is voor de duur van 7 maanden, inclusief een maand proeftijd. Bij gebleken geschiktheid zetten we dit om in een contract voor onbepaalde tijd

WAT WIJ NOG MEER BIE­DEN

Een warm ontvangst en een gedegen inwerkperiode. We hebben per functie een duidelijk inwerkprogramma, waardoor je de organisatie goed leert kennen.

Veiligheid is het allerbelangrijkste. Altijd. Wij werken veilig of niet. We maken onveilig gedrag bespreekbaar.

Uit het laatste medewerkers onderzoek blijkt dat 76% ons aanbeveelt als werkgever. Op tevredenheid geven ze ons een 8. Daar zijn we enorm trots op!

Een uitdagende werkplek met betrokken medewerkers bij een groeiend bedrijf. Met regelmatig taart bij de koffie.

We werken hard maar maken ook tijd voor ontspanning en gezelligheid. Leuke en gezellige personeelsuitjes, borrels en jaarlijks een knallend feest.

WE DOEN HET SAMEN

Je rapporteert aan de Operationeel Manager. En je hebt dagelijks contact met onze chauffeurs, collega’s op de werf en kantoor. Met jouw enthousiaste houding lig je goed in het team en snap je dat we het samen doen. Je hebt een eigen mening en blijft kritisch.

SOLLICITEREN DOE JE OP JOUW MANIER

Je kunt online solliciteren of ons bellen: 088-0188018.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Infrasupport Den Haag past.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en niet in behandeling genomen.

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.